Розробка POS-матеріалів

POS-матеріали (скорочення від Point of sales – місце продажу) – це рекламна продукція, що розміщується безпосередньо в магазині, салоні чи іншій точці продажу продукції. Їхнє головне завдання – привернути увагу покупця, за короткий проміжок часу донести до нього ключову інформацію про товар чи послугу та мотивувати на покупку. Якісно оформлені та грамотно розміщені POS-матеріали – це ключ до стимуляції продажів у будь-якій галузі офлайн-торгівлі.

Рекламна агенція Delta Design створить для вас ефективні промо-матеріали: виходячи зі специфіки вашого бренду, ми підберемо оптимальний формат, колірну гаму, стиль та схему розміщення, і все це – за розумною ціною.

Види POS-матеріалів

На сьогодні існує широка гама різновидів реклами всередині магазину. Не обов’язково обирати лише один: часто різні формати POS-матеріалів найкраще показують себе, якщо їх комбінувати один з одним.

  • Воблери – дуже поширений у магазинах рекламний формат, що має невисоку вартість, але чудову ефективність. Це відносно невеликі поліграфічні зображення, оформлені у фірмовому стилі, з логотипом та короткою інформацією про продукт, що кріпляться до полиць за допомогою гнучкої ніжки. Воблер коливається від будь-яких рухів повітря, що разом із яскравим дизайном добре допомагає привернути увагу.
  • Шелфтокери – як правило, це картонні смужки, що розміщуються по краях полиць із певним товаром та виділяють його серед інших. Як і попередній різновид, вони недорогі; а нерухомість компенсується тим, що вони вказують прямо на цільовий товар – пропустити його стає практично неможливо.
  • Штендери – міцні розсувні конструкції на ніжках, що розміщуються, як правило, біля входу до магазину (зовні або всередині). Вони допомагають покупцю не пропустити вашу точку продажів, вирізнити її серед сусідів та зацікавитися продуктом іще до відвідування магазину.
  • Банери та лайтбокси – формати, що дуже поширені у зовнішній рекламі, але зустрічаються і всередині торгових точок. Банер являє собою прямокутний відрізок матеріалу із надрукованою рекламою, а лайтбокс – аналогічне зображення, що вміщене у яскравий світловий короб. Перевагою таких матеріалів є велика варіативність розмірів та місць розташування: їх можна підвісити до стелі, розмістити на стіні чи поставити на підлогу.
  • Прапорці та гірлянди – назва говорить сама за себе. Рекламні зображення у цьому випадку невеликі, але це компенсується їхньою кількістю. Також гірлянди і прапорці чудово заповнюють простір та додають магазину святкової атмосфери, коли вона потрібна.
  • Стопери – повнозростові фігури, зображення персонажів бренду, рекламних сюжетів тощо, які розташовуються на шляху покупця. Їхня задача – змусити людину зупинитися, звернути всю увагу на рекламований товар, навіть якщо вона не планувала його купувати.
  • Шоу-бокси та стійки з буклетами чи листівками, що містять інформацію про товар. Корисні тим, що зацікавлений клієнт одразу може почитати про продукт детальніше – збільшується час контакту.
  • Некхенгери – рекламні бірки, що надягаються на пляшки з товаром.
  • Муляжі товару в натуральну величину чи збільшеного розміру.
  • Електронні рекламні засоби, що демонструються з монітора чи проектора. Їхня різноманітність обмежена лише фантазією дизайнера.

Якими мають бути якісні сучасні POS-матеріали?

  • Яскравими. Обов’язковим є акцент на зображення, адже сам лише текст навряд чи зможе швидко привернути увагу клієнта.
  • Стислими та простими для розуміння. Час контакту покупця з такою рекламою зазвичай короткий, тому він має встигнути обробити інформацію та запам’ятати ваш бренд.
  • Правильно розміщеними (у такому місці, де покупець точно зверне на них увагу).
  • Містити заклик до цільової дії (покупки товару, замовлення послуги).
  • Викликати у аудиторії лише позитивні емоції та враження.

Чому варто замовити виготовлення POS-матеріалів у Delta Design?

  • Професійний підхід та багатий досвід: ми розуміємо, яка реклама найкраще привабить ваших потенційних клієнтів. Безліч успішних проєктів доводить це.
  • Повний цикл розробки: формулювання ідеї, створення макету, дизайн, верстка, планування схеми розміщення та, нарешті, друк і доставка готових матеріалів.
  • Відповідальність: вміємо працювати у стислі терміни та дотримуємось дедлайнів.
  • Проста та зручна комунікація: ми дослухаємося до всіх ваших пропозицій, обговорюємо проєкт із вами та завжди перебуваємо на зв’язку – за телефоном чи у месенджерах.

Хочете, щоб ваш магазин залучав максимум клієнтів? Тоді не зволікайте та звертайтеся у Delta Design: ми допоможемо створити саме ті POS-матеріали, які вам потрібні!